
عاغا امروزxa0با دوستم داشتیم تو برف راه میرفتیم جفتمون یخخخ زده بودیم از سرما...ب دوستم میگم خو کلاه کاپشنتو بذار سرت...میگه نهههه سرم جا نمیشه توش فقط کلیپسم جا میشه...از مسولین خواهشمندم در جهت بهینه سازی مصرف کلاه و کلیپس اقدام نومایندبا تچکر...یک شهروند مدافع کلیپس...
ادامه مطلب