
بابا من تپل نیستم فقط واضحتر از شما دیده می شم !
رزولوشنم بالاتره! همین!! کیفیت که اتفاقی نیست آخه! !



بابا من تپل نیستم فقط واضحتر از شما دیده می شم !
رزولوشنم بالاتره! همین!! کیفیت که اتفاقی نیست آخه! !

ما را در سایت خندوانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8



ما را در سایت خندوانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5
دختره به دوست پسرش میگه : برو یه نوشیدنی واسم بگیر پسره : کوکا یا پپسی؟ دختره : کولا..... پسره دایت یا عادی؟ ... دختره : دایت... پسره : قوطی یا شیشه؟ دختره : قوطی... پسره : کوچیک یا بزرگ؟ دختره : اصلا نمیخوام ... آب بیار پسره : معدنی یا لوله کشی؟ دختره : آب معدنی پسره : سرد یا گرم؟ دختره : میزنمتااااا پسره : با چوب یا دمپایی؟ دختره : حیوووووووووووووون پسره : خر یا سگ؟ دختره : گمشو از جلو چشام پسره : پیاده یا با دو؟ دختره : با هر چی برو فقط نبینمت پسره : باهام میای یا تنها برم؟ دختره : میام میکشمت پسره: با چاقو یا ساطور؟ خندوانه...ما را در سایت خندوانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137
ﺧﻮﺏ ﺷﺪ ﺗﻮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﺍﻣﺲ ﺑﺎﯾﻮﺩﻧﺖ ﺭﻭ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﺎﯾﻮﺩﻧﺖ ﺗﻬﯿﻪ کنیم!ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ
پماد اصغر۲ تهیه کنم! 
ما را در سایت خندوانه دنبال میکنید
برچسب: بایودنت, نویسنده: بازدید: 447

ما را در سایت خندوانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146